Trwa ładowanie...

 

Trwa zapisywanie na newsletter...

Mentoring w praktyce polskich przedsiębiorstw (Komponent I - analiza danych zastanych oraz badanie jakościowe)

Celem projektu było dostarczenie wiedzy na temat:

  • Praktyk związanych z wykorzystaniem mentoringu w polskich przedsiębiorstwach (w tym: rozpowszechnienia mentoringu, form mentoringu, funkcji mentoringu, zasad doboru mentorów i ich uczniów),
  • Zagranicznych trendów w dziedzinie mentoringu oraz doświadczeń polskich firm związanych z wykorzystaniem mentoringu,
  • Standardów dotyczących kształcenia mentorów oraz realizacji programów mentoringowych,
  • Kodów kulturowych obecnych we współczesnej kulturze masowej, związanych z następującymi pojęciami: „mentoring”, „lider” „przywódca/przywództwo”,
  • Słabych i mocnych stron mentoringu jako formy rozwoju zawodowego,
  • Korzyści dostarczanych przedsiębiorstwom przez mentoring.

Mentoring w praktyce polskich przedsiębiorstw (Komponent I - analiza danych zastanych oraz badanie jakościowe) (7Z 7 MB)