Badanie ma na celu analizę działań informacyjno-promocyjnych realizowanych dotychczas przez instytucje wdrażające Sektorowego Programu Rozwoju Zasobów Ludzkich (SPO RZL).
Badanie obejmowało następujące zagadnienia:
- analiza typów działań promocyjnych – które narzędzia są najczęściej wykorzystywane, a które najmniej,
- analiza natężenia działań promocyjnych - w jakich miesiącach działo się najwięcej w zakresie promocji, w jakich najmniej;
- analiza porównawcza aktywności poszczególnych instytucji wdrażających w zakresie promocji i informacji;
- porównanie skali i typów realizowanych działań promocyjnych wobec założeń i wytycznych zawartych w Uzupełnieniu Programu SPO RZL (w szczególności w „Strategii Promocji i Informacji”) oraz w dokumencie „Wytyczne dla Instytucji Wdrażających SPO RZL”;
- ocena trafności narzędzia monitorującego jakim jest ankieta, oraz tego w jakim kierunku powinna zostać zmieniona, aby była skuteczna.