Trwa ładowanie...

 

Trwa zapisywanie na newsletter...

Analiza działań informacyjnych i promocyjnych dotyczących Europejskiego Funduszu Społecznego i Sektorowego Programu Rozwoju Zasobów Ludzkich (SPO RZL) prowadzonych przez Instytucje Wdrażające SPO RZL oraz Krajowy Ośrodke Szkoleniowy Europejskiego Funduszu Społecznego

Badanie ma na celu analizę działań informacyjno-promocyjnych realizowanych dotychczas przez instytucje wdrażające Sektorowego Programu Rozwoju Zasobów Ludzkich (SPO RZL).

Badanie obejmowało następujące zagadnienia:

  • analiza typów działań promocyjnych – które narzędzia są najczęściej wykorzystywane, a które najmniej,
  • analiza natężenia działań promocyjnych - w jakich miesiącach działo się najwięcej w zakresie promocji, w jakich najmniej;
  • analiza porównawcza aktywności poszczególnych instytucji wdrażających w zakresie promocji i informacji;
  • porównanie skali i typów realizowanych działań promocyjnych wobec założeń i wytycznych zawartych w Uzupełnieniu Programu SPO RZL (w szczególności w „Strategii Promocji i Informacji”) oraz w dokumencie „Wytyczne dla Instytucji Wdrażających SPO RZL”;
  • ocena trafności narzędzia monitorującego jakim jest ankieta, oraz tego w jakim kierunku powinna zostać zmieniona, aby była skuteczna.

Analiza działań informacyjnych i promocyjnych dotyczących Europejskiego Funduszu Społecznego i Sektorowego Programu Rozwoju Zasobów Ludzkich (SPO RZL) prowadzonych przez Instytucje Wdrażające SPO RZL oraz Krajowy Ośrodke Szkoleniowy Europejskiego Funduszu Społecznego  (PDF 332 KB)